2011-03-10

10.9.6.3.2.1.


10 FAVORITER
Färg: Kastanjebrun
Mat: tapas
Band: PJ Harvey
Film: Tala med henne
Bok: The wind up bird chronicle
Sport: Badminton
Årstid: Hösten, för jag älskar färgerna och ljuset.
Veckodag: Jag vet inte varför, men jag har alltid gillat torsdagar.
Glassmak: Saffran
Tid på dygnet:Kvällar, jag har alltid varit en kvällsmänniska.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött och orkeslös.
Smak: syrlig
Kläder: Min gröna tröja som varit min favorit i 8 år, svart kofta, grå kjol, svarta tights.
Bakgrund: Pale blue eyes, med Velvet Underground.
Nagellack: Inget.
Tid:22:11
Omgivning: Röd soffa, grå filt, katt på fötterna. Mitt pop-hörn. <3
Irritationsobjekt: Självdiciplinen.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja, det slutade illa.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Haha ja...
Badat naken: Många gånger.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner:Många gånger.



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Edith, Isak och allt som oftast Niclas.
Du tycker om: Calle, Andreas, Karla
Du inte gillar: Jag ogillar sällan specifika människor. När jag ogillar människor ogillar jag oftast alla människor, och då är det ingenting personligt utan jag som inte förstår mänskligheten.



2 VAL
Kaffe eller te: Jag har ett koffeinhjärta. Fast jag älskar te egentligen. Förr drack jag alltid te.
Vår eller höst: Höst, fast efter en lång vinter vill jag bara ha vår...



1 ÖNSKAN: Min egen plats. Där jag kan vara helt mig själv och sätta min egen prägel. En plats som är bara min och där jag kan återspegla mig själv.


Tack Jeanette för frågorna.

No comments:

Post a Comment