2010-11-26

Me x 2


Hello dearies...
Now that I really don't have time I cant seem to hold myself away...
But I just finished another essay so I get to blog a little bit...
Today is Thursday (well it is really Friday morning, but I havn't gone to bed yet so it still counts as Thursday). On Tuesday I smoked 4 cigarettes, on Wednesday two and today I haven't smoked any. What about that ey?

Also, I went to get my passport today. So here's a picture of my old picture and my new one. Can you tell which is which? One of them is from now, and the other one is when I was 17. If you fail to guess which is which you'll get some spanking.

/G

3 comments:

  1. Åsö stämmer bra. Det är dit jag har sökt. Har ju inte fått bekräftat än om jag faktiskt kommer in på allt jag sökt. Men första perioden som börjar 10 Januari så har jag sökt Matte A, Psykologi A och Etik och Livsfrågor.
    Till Period 2 har jag sökt Filosofi och Pedagogiskt Ledarskap. :D

    vad ska du plugga på SU? Va trisst. Det hade ju varit skit kul om vi gått samtidigt. Men jag har inte känt mig helt redo förn nu tyvärr. Har ju inte prestationsångest när det gäller skola och så egentligen. Behöver ju verkligen all hjälp jag kan få. Matten kommer ligga över 20 veckor. Håller tummar och tår för att det ska gå bra.

    ReplyDelete
  2. Wow. Tänk om mitt passfoto såg ut sådär. Mitt ser typ ut som en mugshoot :P

    ReplyDelete
  3. Haha! Det tror jag inte på! Men tack! :)

    ReplyDelete