2010-11-09

These are a few of my favourite things...


  • To be creative
  • Writing stories or essays
  • Baking
  • Reading
  • Drawing
  • Drink wine and take bubble baths
  • Singing
  • To feel the calm to do these things, which I seldom do.
Today is one of those days when I dream of doing all these things but can't bring myself to doing them. Ok. I will jump in the bath now. And then try to be creative. I need something to do today. The snow makes me want to tuck myself into bed again. But that's not the way to do it.

Picture by: Justyna Zdunczyk

3 comments:

  1. snygg ny outfit på bloggen.
    /LellH

    ReplyDelete
  2. Tack! Det är en av mina favoriter, men tydligen behöver den lite mer sting i håret, ska ändra kontrasten en aning :)

    Gillar den här bilden med. Skön känsla av ensamhet.

    ReplyDelete
  3. Jag gillar också att göra alla de där sakerna förutom sjunga. Kan absolut inte sjunga. :(
    Jag har inte heller direkt lugnet att kunna göra något av det där. Men det skulle ju vara ännu trevligare om man hade resurserna. Jag hinner inte in till Kreatima en enda dag i veckan. Lördag är min enda chans för att jag har varit en klant och tappat bort mina färgpennor. Så inte okej :(


    Kram på dig! och hoppas du hittar fram i allt det jobbiga tillslut ändå. ♥

    ReplyDelete